• Real-Arena
  • Contact
  • Cash Money
  • Prezintă-te
  • Counter-Strike
  • Metin2
  • Minecraft
  • SA:MP
  • [SHOP] Steam, Gift, Cards, Items
  • Giveaway STEAM
  • AcasaAcasa  IndexIndex  Regulament  Cont Premium  CautareCautare  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  CalendarCalendar  FAQFAQ  

    Distribuiţi | .
     

     Pierce Brosnan răspunde de vineri la Nume de cod: Spion de Noiembrie

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
    AutorMesaj
    H4cK3R*uL
    Administrator
    avatar
    # Lord of Hell!#
    Mesaje : 12493
    MesajSubiect: Pierce Brosnan răspunde de vineri la Nume de cod: Spion de Noiembrie   
    Mar 07 Oct 2014, 19:05

    Brosnan ia din nou arma în mână pentru action-ul The November Man

    După ce l-a interpretat pe James Bond în şase ecranizări ale celebrei francize, de vineri Pierce Brosnan revine pe marile ecrane în action thrillerul Nume de cod: Spion de Noiembrie.

    De această dată şi producător, Pierce Brosnan a profitat de experienţa pe care a câştigat-o în faţa camerelor de filmat şi şi-a propus să aducă pe marile ecrane un alt tip de spion în ceea ce el numeşte ,,un proiect de suflet”, Nume de cod: Spion de Noiembrie. Ceea ce este interesant de ştiut despre acest film este că prezintă Belgradul ca un personaj cheie, fiind locaţia în care au fost realizate în principal filmările, ceea ce îi dorim bineînţeles pe viitor şi Bucurestiului.

    Scenariştii Michael Finch şi Karl Gajdusek (fiecare în parte co-autor pentru scenariile de la "Predators" şi "Oblivion") au început prin a face multă muncă de cercetare. Nu numai că au citit toate cele 13 cărţi ale lui Granger pentru a pătrunde în minţile personajelor cheie, dar au analizat şi realităţile politice ale anilor '80, atunci când autorul a scris cartea, pentru a putea face comparaţii şi a o putea adapta la ceea ce trăim noi azi, într-un mod interesant.

    Granger şi-a creat foarte bine personajele în scris, dar o revelaţie majoră a scenariului a reprezentat-o ridicarea protejatului lui Devereaux de la un rol secundar, la unul principal, adaptând acţiunea filmului la cei doi, el şi Devereaux.

    Scenaristul Gajdusek spune: "Scopul adaptării poveştii pentru marele ecran a fost să dăm o imagine şi o voce personajelor extraordinare create de Granger. Prin Devereaux, am vrut să-i rămânem fideli lui Granger, prin Mason am găsit mijlocul de a ne adapta la timpuri".

    Cum seria originală de cărţi se baza pe Războiul Rece şi pe istoria acelor vremuri, Finch şi Gajdusek au simţit nevoia unei actualizări. "Aveam nevoie să aducem povestea în prezent, ceea ce însemna că trebuia să găsim locul geografic şi politica potrivite pentru realităţile actuale. Povestea pe care am folosit-o în scenariul nostru este una actuală, dar aminteşte prin desfăşurare şi dezvăluiri de perioada Războiului Rece şi de cumplitele seminţe aruncate la acea vreme", spune Finch.

    Deşi bazate pe realităţi imediate, filmele cu spioni din trecut se bazau pe fantastic, pe gadget-uri imposibile, pe maşini care pot merge prin apă şi bombe cu ceasuri digitale. "Nume de cod: Spionul din noiembrie" este un film cu spioni, real, pe care-l aşteptam de mult timp. Este clar, este real şi atinge probleme care sunt relevante pentru zilele noastre. El plasează spectatorul în realitatea vieţii unui spion şi urmăreşte felul în care acesta trebuie să fie mai deştept şi mai rapid decât ţintele sale. "Cred că este foarte relevant. Lumea în care trăim este plină de secrete şi de politicieni care se luptă pentru putere pe scena mondială, iar situaţia geopolitică este foarte volatilă", spune Brosnan.

    Deşi în scenariul original, acţiunea se desfăşura la Berlin, costurile filmărilor acolo i-au făcut pe producători să caute alte locaţii şi producătorul Sriram Das a vizitat multe dintre capitalele Europei de Est. Vizita sa la Belgrad, în Serbia, din 2012 s-a dovedit a fi o revelaţie. Frumosul şi cosmopolitul oraş apăruse foarte rar în filme internaţionale până în acel moment, iar multitudinea de locaţii pe care le oferea, alături de cooperarea municipalităţii şi a guvernului sârb au fost unice. La aceasta se adăuga şi o industrie cinematografică dezvoltată, ceea ce a însemnat că echipele de filmare erau la îndemână.

    Regizorul Roger Donaldson a fost aşa de impresionat de Belgrad, încât l-a văzut imediat ca pe un personaj în film şi a profitat de varietatea şi stilul peisajelor oferite de oraş. Scopul era să se şteargă imaginea gri şi deprimantă de fostă metropolă comunistă şi să prezinte oraşul aşa cum este el: colorat, vibrant, cu o paletă culturală şi arhitecturală amestecată şi adesea unică.

    Cum scenariul presupunea vânătoare de oameni sistematică şi brutală şi foarte multe urmăriri în viteză, filmările s-au făcut în mai multe locuri din Belgrad. Acestea au inclus una dintre principalele pieţe din oraş, gări, cafenele şi restaurante, alei şi o parcare. Echipa de producţie a avut norocul de a putea să filmeze şi în locuri importante, cum ar fi "Palatul Alb, clădirea Parlamentului, Primăria şi cunoscuta Fortăreaţă. S-a filmat, de asemenea, în apartamente private, folosind şi creând cele necesare pe ceea ce exista deja pentru a crea senzaţia de apartament din Belgrad.


    Ai o comunitate, dar te-ai saturat de probleme? Vino pe Real-Arena.
    Sus In jos
    http://www.real-arena.com
     

    Pierce Brosnan răspunde de vineri la Nume de cod: Spion de Noiembrie

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
    Pagina 1 din 1

    Real-Arena România :: Categorie generală :: Cinema :: Noutăţi şi discuţii-