• Real-Arena
  • Contact
  • Cash Money
  • Prezintă-te
  • Counter-Strike
  • Metin2
  • Minecraft
  • SA:MP
  • [SHOP] Steam, Gift, Cards, Items
  • Giveaway STEAM
  • AcasaAcasa  IndexIndex  Regulament  Cont Premium  CautareCautare  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  CalendarCalendar  FAQFAQ  

    Distribuiţi | .
     

     CFG Semnificatii

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
    AutorMesaj
    K!LL3R
    Hall of fame
    avatar
    No Member Title
    Mesaje : 831
    MesajSubiect: CFG Semnificatii   
    Lun 03 Iun 2013, 18:06

    Cod:
    unbindall // sterge functiile tutoror tastelor
    bind "TAB" "+showscores" // arata scorul jocului dvs
    bind "ENTER" "+attack" // atac pe mouse1
    bind "ESCAPE" "cancelselect" // anuleaza
    bind "SPACE" "+jump" // saritura
    bind "'" "+moveup" // miscare inainte
    bind "," "buyammo1" // cumpara gloante pentru arma principala
    bind "." "buyammo2" // cumperi gloante pentru arma secundara
    bind "/" "+movedown" // miscare in urma
    bind "0" "slot10" //slot
    bind "1" "slot1" //slot
    bind "2" "slot2" //slot
    bind "3" "slot3" //slot
    bind "4" "slot4" //slot
    bind "5" "slot5" //slot
    bind "6" "slot6" //slot
    bind "7" "slot7" //slot
    bind "8" "slot8" //slot
    bind "9" "slot9" //slot
    bind ";" "+mlook" //folosesti mouse pentru imprejurari
    bind "[" "invprev" //readuce arma precedenta
    bind "]" "invnext" //aduce arma urmatoare
    bind "`" "toggleconsole" //consola
    bind "a" "+moveleft" // mergi in stinga
    bind "b" "buy" // meniul de cumparaturi
    bind "c" "radio3" // lista nr.3 a comenzilor de radio
    bind "d" "+moveright" // mergi in dreapta
    bind "e" "+use" // foloseste
    bind "g" "drop" // arunca
    bind "i" "showbriefing" // arata tinta
    bind "j" "cheer" //zimbet
    bind "k" "+voicerecord" // pentru a vorbi in joc
    bind "l" "+commandmenu" // meniul de comenzi
    bind "m" "chooseteam" // alege echipa
    bind "n" "nightvision" // vedere nocturna
    bind "o" "buyequip" // Meniul achizi¿ionarea de echipamente
    bind "q" "lastinv" // readuce ultima arma folosita
    bind "r" "+reload" // reincarca
    bind "s" "+back" // mergi inapoi
    bind "t" "impulse 201" // deseneaza un logo
    bind "u" "messagemode2" // scrie un mesaj echipei
    bind "v" "buyequip" // Meniul achizitionarea de echipamente
    bind "w" "+forward" // mergi inainte
    bind "x" "radio2" // lista nr.2 a comenzilor radio
    bind "y" "messagemode" // scrie un mesaj tuturor
    bind "z" "radio1" // lista nr.1 a comenzilor radio
    bind "~" "toggleconsole" // consola
    bind "UPARROW" "+forward" // inainte
    bind "DOWNARROW" "+back" // inapoi
    bind "LEFTARROW" "+left" // stinga
    bind "RIGHTARROW" "+right" // dreapta
    bind "ALT" "+strafe" // strafe
    bind "CTRL" "+duck" // asezat
    bind "SHIFT" "+speed" // viteza
    bind "F1" "ak47; m4a1; primammo; vest; defuser; vesthelm"
    bind "F2" "hegren; flash; flash; sgren; defuser"
    bind "F3" "awp; vesthelm; defuser"
    bind "INS" "+klook" // priveste
    bind "PGDN" "+lookdown" // priveste in jos
    bind "PGUP" "+lookup" // priveste in sus
    bind "END" "centerview" // priveste in centru
    bind "MWHEELDOWN" "+duck" // asezat
    bind "MWHEELUP" "+duck" // saritura
    bind "MOUSE1" "+attack" // ataca pe mouse1
    bind "MOUSE2" "+attack2" // atac pe mouse2
    bind "PAUSE" "pause" // pauza
    _cl_autowepswitch "0" //sa nu ia automat in mana armele care stau pe jos
    _snd_mixahead "0.1" // avans de sunet
    ati_npatch "1.0" // setare placa video ATI
    ati_subdiv "2.0" // setare placa video ATI
    bgmvolume "1.000000" // oprit/pornit CS sunet
    bottomcolor "6" // culoare parte de jos a jucatorului
    brightness "2" // luminozitate
    cl_allowdownload "1" // activeaza dezactiveaza descarcarea fisierelor de pe servere
    cl_allowupload "1" // activeaza dezactiveaza incarcarea fisierelor mele pe servere
    cl_backspeed "400" // viteza miscare inapoi
    cl_cmdbackup "2" // x3
    cl_cmdrate "101" // Frecventa trimite actualizari la server
    cl_corpsestay "0.000000" // timpul in care se vor arata corpurile jucatorilor Counter-strike
    cl_crosshair_color "255 255 255" // culoare tinta
    cl_crosshair_size "medium" // marime tinta
    cl_crosshair_translucent "0" // transparenta tinta
    cl_dlmax "128" // x3
    cl_download_ingame "1" // descarca modele si si fisiere .dec in timpul jocului
    cl_dynamiccrosshair "0" // tinta dinamica
    cl_forwardspeed "400" // viteza miscare inainte
    cl_himodels "1" // modele de inalta calitate
    cl_idealpitchscale "0.8" // x3
    cl_lc "1" // porneste lagocompensator [micsoreaza lag-ul]
    cl_logocolor "#Valve_Orange" // culoare logo
    cl_logofile "lambda" // model loge
    cl_lw "0" // reda sunet-ul si animatia cu ajutorul PC-ului dar nu a serverului
    cl_minmodels "0" // toate skinurile se arata
    cl_radartype "1" //tipul radarului
    cl_righthand "1" // arma in mina dreapta
    cl_shadows "1" // arata umbra jucatorului
    cl_timeout "300" // timpul in care jucatorul este inactiv si serverul il arunca afara
    cl_updaterate "101" // frecventa primirii actualizarilor de la server
    cl_vsmoothing "0.05" // x3
    cl_weather "0" // activeaza dezactiveaza timpul [ploaie,cer senin]
    con_color "0+255+0" // culoare chat
    console "1.000000" // consola activata
    crosshair "1.000000" // tinta activata
    fastsprites "0" // realitatea sprite-urilor
    fps_max "101" // fps maxim[imagini pe secunda]
    fps_modem "0.0" // maxim fps in caz de conectare prin modem
    gamma "3" // gama
    gl_dither "1" // anti-alias
    gl_flipmatrix "0" // dezactiveaza depanare tinta [tinta nu lasa urme]
    gl_fog "1" // x3
    gl_monolights "0" //iluminare echilibrata
    gl_overbright "0" // regim maximal luminozitate
    gl_polyoffset "0.1" // intunecarea incetinita a poligunului texturii
    hisound "1" // sunte de calitate inalta
    hpk_maxsize "4" // marime maxima a fisierului .hpk
    hud_capturemouse "1" // x3
    hud_centerid "1" //activeaza regim-ul in care vezi numele jucatorului in centrul desktopului
    hud_draw "1" // arata totul pe desktop
    hud_fastswitch "1" // repede schimbi armele
    hud_saytext_internal "1" // timpul in care se arata mesajele
    hud_takesshots "0" // auto-screenshot dezactivat
    joystick "0" // folosire joystick dezactivat
    lookspring "0.000000" // centrare automata tinta
    lookstrafe "0.000000" // strafe cu ajutorul mouse-ului
    m_filter "1" // filtrare mouse activata
    m_forward "1" // viteza miscare mouse inainte
    m_pitch "0.022" // instaleaza sensitivitatea vitezei de miscare a mouse-ului in sus si in jos
    m_side "0.8" // viteza strafe cu ajutorul mouse-ului
    m_yaw "0.022" // viteza intoarcere mouse
    model "gordon" // model [in CS nu-i nevoie]
    MP3FadeTime "2.0" //
    MP3Volume "0.000000" // volum MP3
    mp_decals "0.000000" // lasa urme de la gloante si singe [creeaza lag]
    name "CsBesTiaL" // numele dvs in joc
    net_graph "0" // arata detaliile de conectare
    net_graphpos "1" // locul unde va fi aratat NetGraph
    net_scale "5" // marime NetGraph
    r_bmodelhighfrac "5.0" //x3
    r_detailtextures "0" /detalii textura
    s_a3d "0" // activeaza sustinere A3D
    s_automax_distance "30.0" // distanta maxim de volum
    s_automin_distance "2.0" // distanta minim de volum
    s_bloat "2.0" // ceva pentru A3D v2.0 [nu conteaza]
    s_distance "60" // instaleaza setarile sunetului pentru obiectele pozitionate
    s_doppler "0.0" // seteaza efectul doplerului, o setare foarte sensibila de aceea este dezactivata
    s_eax "0" // activeaza dezactiveaza EAX
    s_leafnum "0" //x3
    s_max_distance "1000.0" // distanta maxima a sunetului pentru ascultator
    s_min_distance "8.0" // distanta minima a sunetului pentru ascultator
    s_numpolys "200" // // numarul maxim de poligoane desenate depinde de s_geometry
    s_polykeep "1000000000" // setare audio
    s_polysize "10000000" // setare audio
    s_refdelay "4" // intarziere intre reflectie initiala si finala pentru A3D 2.0
    s_refgain "0.4" // reglementeaza cresterea fiecarei reflectii pentru A3D 2.0
    s_rolloff "1.0" // o schimbare in declin, in cazul in care valoarea cre¿te, ¿i cre¿te efectul de distan¿a, frecven¿ele inalte sunt filtrate, iar volumul este redus, valoarea 0 la 10
    s_verbwet "0.25" // reglementeaza amestec umed uscat, pentru A3D 2.0
    sensitivity "4.1" //sensitivitate mouses
    skin "" //skin jucator
    spec_autodirector_internal "1" //setare spectator
    spec_drawcone_internal "1" //setare spectator
    spec_drawnames_internal "1" //setare spectator
    spec_drawstatus_internal "1" //setare spectator
    spec_mode_internal "4" //setare spectator
    spec_pip "0" //setare spectator
    suitvolume "0.25" //sunetl costumului de aparare in Half Life
    sv_aim "0" //auto tinta
    sv_voiceenable "0" //sunet activat
    team "" //echipa
    topcolor "30" //culoare parte de jos a modelului player
    viewsize "120" // instaleaz amrimea vizuala
    voice_enable "0" // voce activata
    voice_forcemicrecord "0" //activeaza inregistrare voce
    voice_modenable "0" //x3
    voice_scale "0.750000" //sunet voce pentru toti jucatorii
    volume "0.4" // volum sunet
    setinfo "_vgui_menus" "0" //forma meniu
    setinfo "_ah" "0" // indicii automate in timpul jocului
    +mlook // foloseste mouse pentru a naviga
    +jlook
    exec userconfig.cfg // executa fisierul userconfig.cfg


    Ai o comunitate, dar te-ai saturat de probleme? Vino pe Real-Arena.
    Sus In jos
    [RLA] # Sandu
    Utilizator Premium
    avatar
    No Member Title
    Mesaje : 2971
    MesajSubiect: Re: CFG Semnificatii   
    Mier 21 Mai 2014, 20:40

    Bun cfg


    Ai o comunitate, dar te-ai saturat de probleme? Vino pe Real-Arena.
    Sus In jos
    http://www.real-arena.com
     

    CFG Semnificatii

    Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
    Pagina 1 din 1

    Real-Arena România :: Jocuri - Tutoriale şi resurse :: Counter-Strike 1.6 :: Config-uri-